Po co te zdjęcia?!

IMG 0204 HDR

Sesja dla producenta mebli dziecięcych, fot. Shop Lifting

Żyjemy w świecie obrazów. Codziennie, chcemy czy nie, oglądamy reklamy: w czasopismach, na ulotkach, billboardach, w Internecie, na Facebooku, Instagramie. Te ze zdjęciem bardziej przykuwają uwagę. Tylko że byle jakie zdjęcie nie wystarczy już, aby zatrzymać nasz wzrok. Zwłaszcza, jeżeli jest to reklama mebli lub dodatków wyposażenia wnętrz. Reklama, zwłaszcza ta związana z designem, powinna być profesjonalna, zgodna z aktualnymi trendami, oryginalna. A przede wszystkim musi jak najlepiej prezentować zalety produktu, tak aby klient zapragnął go mieć również we własnym domu.

To jednak nie wszystko. Reklama to nie tylko jeden billboard czy ulotka, ogłoszenie na Allegro, to nieustająca promocja, głównie w social mediach. Do tego potrzebne są atrakcyjne treści, a więc przede wszystkim dobre zdjęcia produktowe.

Skąd je wziąć? Odpowiedzi jest oczywiście kilka, ale ta najlepsza, to według nas: sesja zdjęciowa. W jej trakcie można sfotografować wiele produktów w wielu aranżacjach, zaprezentować meble w realnym wnętrzu lub zbudować wymarzoną przestrzeń w studiu. Ceiling is the limit :).

KKS